Όροι Συμμετοχής - Οδηγίες

Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής των βραβείων

Δικαίωμα Συμμετοχής

Στα βραβεία μπορούν να δηλώσουν υποψηφιότητα όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των Πωλήσεων.

Χρόνος υλοποίησης έργων: Στα Sales Excellence Awards 2024 δικαίωμα υποψηφιότητας έχουν οι ενέργειες και τα προγράμματα που έχουν υλοποιηθεί την περίοδο Απρίλιος 2023-Απρίλιος 2024.

Μια υποψηφιότητα μπορεί να κατατεθεί σε περισσότερες από μια Κατηγορίες Βράβευσης, εφόσον περιλαμβάνει την περιγραφή και το υποστηρικτικό υλικό που αρμόζει στην εκάστοτε Κατηγορία Βράβευσης. Κάθε υποψηφιότητα θα πρέπει να απαντά με συγκεκριμένη δομή και σαφήνεια ανάλογα με το περιεχόμενο και τα ζητούμενα της κατηγορίας στην οποία υποβάλλεται.

Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων, δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε αλλαγή.

Οι συμμετέχοντες στα βραβεία φέρουν την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για τις υποψηφιότητες που υποβάλλουν, καθώς και για την αλήθεια, πληρότητα και ακρίβεια των στοιχείων που περιλαμβάνονται σε αυτές.

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την Επιτροπή Αξιολόγησης, πραγματοποιείται με βάση τα στοιχεία που οι συμμετέχοντες έχουν υποβάλει στην online υποψηφιότητα Διευκρινίζεται ότι η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν υποχρεούται να προβαίνει σε έλεγχο της αλήθειας, ορθότητας και της ακρίβειας των στοιχείων που υποβάλλουν οι συμμετέχοντες, ωστόσο η Boussias Events έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ή/και αποκλείσει ή/και να μην βραβεύσει μια υποψηφιότητα αν υποπέσει στην αντίληψή της ή αν υπάρχουν ενδείξεις ότι τα στοιχεία που έχουν υποβληθεί είναι ψευδή ή ανακριβή, ή αν έχουν αποσιωπηθεί ουσιώδη στοιχεία στην υποβληθείσα υποψηφιότητα. Αντίστοιχα, εφόσον τους ζητηθεί, θα πρέπει οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση να προσκομίσουν στοιχεία που να αποδεικνύουν όσα αναφέρονται στον φάκελο της υποψηφιότητας. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η Boussias Events, ως Διοργανώτρια Εταιρεία, και η Επιτροπή Αξιολόγησης δεν φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς ή ανακριβούς δήλωσης, ή αποσιώπησης ουσιωδών στοιχείων σε μια υποψηφιότητα.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία, κατόπιν εισήγησης του Προέδρου ή της επιτροπής αξιολόγησης, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει στοιχεία του κειμένου της υποψηφιότητας, τα οποία δεν έχουν δηλωθεί ως εμπιστευτικά, σήματα και διακριτικά γνωρίσματα συμμετεχόντων στο πλαίσιο προβολής των βραβείων και των έργων που διακρίθηκαν σε αυτά.

Μετά την αξιολόγηση της Επιτροπής, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες για τα αποτελέσματα.

Ο τρόπος ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων θα είναι προσαρμοσμένος στις υγειονομικές συνθήκες που θα επικρατούν στην χώρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Οι συμμετέχοντες και οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται δεν ανακοινώνονται δημοσίως. Με εξαίρεση τη Διοργανώτρια Εταιρεία, οι συμμετέχοντες και οι υποβληθείσες υποψηφιότητες γνωστοποιούνται μόνο στα μέλη της Κριτικής Επιτροπής για τους σκοπούς της αξιολόγησης. Μετά την ολοκλήρωση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων ανακοινώνονται μόνο τα βραβευμένα έργα.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τους όρους των βραβείων ή να αναβάλει ή ματαιώσει τη διοργάνωση, σε οποιαδήποτε φάση της, εάν συντρέχει σοβαρός λόγος συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά, γεγονότων ανωτέρας βίας). Σε κάθε περίπτωση, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει σχετικά τους συμμετέχοντες μέσω email.

Οι συμμετέχοντες στα βραβεία ουδεμία αξίωση δύνανται να προβάλλουν έναντι της Διοργανώτριας Εταιρείας απορρέουσα από τις ως άνω ενέργειες, καθώς και εν γένει από τη συμμετοχή τους στα βραβεία.

Οι συμμετέχοντες, υποβάλλοντας την υποψηφιότητά τους, αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους συμμετοχής, καθώς και τις αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής, η οποία είναι και η μόνη αρμόδια για την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων. Δια της υποβολής υποψηφιότητας, οι συμμετέχοντες στη διοργάνωση αναγνωρίζουν ρητώς και ανεπιφύλακτα ότι οι αποφάσεις της Επιτροπής δεν αμφισβητούνται και ότι δεν γίνονται δεκτές και δεν εξετάζονται ενστάσεις για την επαναξιολόγηση των υποψηφιοτήτων. Οι συμμετέχοντες παραιτούνται κάθε σχετικής αξίωσης τους, της Διοργανώτριας Εταιρείας μη ευθυνόμενης για οποιαδήποτε ζημία.

Υποβολή Υποψηφιοτήτων

Για να υποβάλλετε υποψηφιότητα, θα πρέπει μέχρι την προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων:

  • Να συμπληρώσετε και να υποβάλετε την online αίτηση υποψηφιότητας.
  • Nα πραγματοποιηθεί η πληρωμή με ένα από τους παρακάτω μεθόδους πληρωμής.
    1. Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Stripe)
    2. Με τραπεζική κατάθεση του συνολικού κόστους όλων των υποψηφιοτήτων στους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται στην ιστοσελίδα των βραβείων (Απαιτείται αποστολή αποδεικτικού κατάθεσης εδώ: https://www.salesexcellenceawards.gr/bank-transfer-receipt/)

Το ποσό που καταβάλει η εταιρεία για την εγκυρότητα της υποψηφιότητας είναι μη επιστρέψιμο. Σε περίπτωση έκτακτου κωλύματος επικοινωνήστε με τη Διοργανώτρια Εταιρεία στο e-mail: [email protected]

Ζητούμενα Υποψηφιοτήτων

Για να υποβάλετε τις υποψηφιότητές σας στην online αίτηση, θα σας ζητηθεί να παρέχετε τα παρακάτω ζητούμενα:

Για Όλες Τις Κατηγορίες Εκτός Της Ενότητας 2. Διευθυντης / Διευθυντρια Πωλησεων Της Χρονιάς Και Της Ενότητας 3. Διευθυντης / Διευθυντρια Και Στέλεχος Πωλησεων Της Χρονιάς

1. Τίτλος υποψηφιότητας

Συμπληρώστε τον τίτλο της υποψηφιότητάς σας (έργο, ενέργεια, προϊόν κλπ.) με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί. Tip: Σας προτείνουμε να μη γράφετε μεγάλους τίτλους. Εάν έχετε πολλαπλές συμμετοχές για το ίδιο έργο/πρωτοβουλία, προσαρμόστε τον τίτλο και το κείμενο ανάλογα με την περιγραφή της κατηγορίας.

2. Συμμετέχουσα εταιρεία

Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί (π.χ. Boussias Events).

3. Δημιουργοί / Συντελεστές (προαιρετικά)

Παρακαλούμε να αναφέρετε τους συντελεστές των έργων που περιλαμβάνονται στην υποψηφιότητά σας.

4. Περιγραφή & στοιχεία της υποψηφιότητας (έως 1.000 λέξεις)

Περιγράψτε το περιβάλλον της αγοράς που κινείται η υποψηφιότητά σας. Αν πρόκειται για έργο/πρωτοβουλία, περιγράψτε τα ζητούμενα και το περιβάλλον του έργου/πρωτοβουλίας. Στη συνέχεια, περιγράψτε με σαφήνεια την καινοτομία και τους λόγους που πρέπει να ξεχωρίσει η υποψηφιότητά σας. Μια τεκμηριωμένη περιγραφή των αποτελεσμάτων/ωφελειών είναι απαραίτητη. Νούμερα που τεκμηριώνουν το πώς αντιμετωπίστηκε η πρόκληση, θα εκτιμηθούν καθώς το κείμενο υποψηφιότητας είναι μείζονος σημασίας κατά την αξιολόγηση κάθε υποψηφιότητας, σας ενθαρρύνουμε:
  • Να δώσετε στοιχεία (κυρίως ποσοτικά) που αφορούν τα 5 κριτήρια αξιολόγησης: Στρατηγική & Αποτελέσματα, Ανάπτυξη & Θέση στην αγορά, Marketing & Branding, Εμπειρία & Διασφάλιση σταθερού επιπέδου ποιότητας, Αξιοποίηση τεχνολογίας.
  • Να δώσετε έμφαση στα στοιχεία εκείνα που καθιστούν τη συγκεκριμένη συναλλαγή ή την παρουσία της ομάδας στην αγορά μοναδική, ανταγωνιστική και καινοτόμο στην κατηγορία που υποβάλλετε υποψηφιότητα.
  • Να συμπεριλάβετε ποιοτικά ή ποσοτικά δεδομένα και χαρακτηριστικά, που κατά την κρίση σας, ενισχύουν την υποψηφιότητα σας.
  • Να περιγράψετε με σαφήνεια το περιβάλλον της αγοράς που κινείται η υποψηφιότητά σας, καθώς και τους λόγους για τους οποίους θεωρείτε ότι πρέπει να ξεχωρίσει η υποψηφιότητά σας.
  • Να περιγράψετε τεκμηριωμένα τα αποτελέσματα/ωφέλειες που προέκυψαν από μια συγκεκριμένη συναλλαγή ή από την συνολική παρουσία της υποψήφιας ομάδας σε συγκεκριμένο κλάδο της αγοράς – θα συνεκτιμηθούν ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία αναφορικά με τον τρόπο αντιμετώπισης προκλήσεων.
 

Για Την Ενότητα 2. Διευθυντης / Διευθυντρια Πωλησεων Της Χρονιάς Και Την Ενότητα 3. Διευθυντης / Διευθυντρια Τμηματος & Στέλεχος Πωλησεων Της Χρονιάς

1. Ονοματεπώνυμο Διευθυντή / Διευθύντριας Πωλήσεων – Διευθυντή / Διευθύντριας Τμήματος Πωλήσεων – Στελέχους Πωλήσεων

Συμπληρώστε το ονοματεπώνυμο του Διευθυντή / Διευθύντριας Πωλήσεων ή του Στελέχους.

2. Συμμετέχουσα εταιρεία

Συμπληρώστε την επωνυμία του φορέα / οργανισμού / εταιρείας όπως επιθυμείτε να προβληθεί (π.χ. «Boussias Events»).

3. Περιγραφή & στοιχεία της υποψηφιότητας (έως 1.000 λέξεις)

Αναφέρετε τις επιτεύξεις του συγκεκριμένου ατόμου στις πωλήσεις και την συμβολή του σε συγκριμένους στόχους της εταιρείας του:
  • Αποτελέσματα πωλήσεων του τμήματος τα τελευταία χρόνια με έμφαση στους τελευταίους 12 μήνες
  • Πρωτοβουλίες / συστήματα / τεχνολογίες / τεχνικές που αξιοποίησε για την καλύτερη οργάνωση και αύξηση της παραγωγικότητας του τμήματος πωλήσεων και αποτελεσματικής προσέγγισης και εξυπηρέτησης των πελατών
  • Στοιχεία για την ανάπτυξη των πωλήσεων τους τελευταίους 12 μήνες (αύξηση τζίρων, νέες αγορές, νέα προϊόντα, νέες κατηγορίες πελατών κλπ)
 

4. Βιογραφικό σημείωμα (αρχείο .doc, .docx ή PDF, μέχρι 20MB)

Προσθέστε το βιογραφικό σημείωμα του συγκεκριμένου ατόμου.

Για Όλες Τις Κατηγορίες

5. Στην παραπάνω περιγραφή υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία;

Παρακαλούμε να μας επισημάνετε αν στην περιγραφή της υποψηφιότητάς σας υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, τα οποία δεν θέλετε να δημοσιοποιηθούν. Διευκρινίζεται ότι εφόσον υπάρχουν εµπιστευτικά στοιχεία, η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν θα προβεί στη δηµοσιοποίησή τους, ωστόσο θα τα γνωστοποιήσει σε όσους έχουν σχέση µε τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων (συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά της Κριτικής Επιτροπής, η οποία θα αξιολογεί αλλά δεν θα δημοσιοποιεί τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία). Η Διοργανώτρια Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για στοιχεία της υποψηφιότητας τα οποία δημοσιοποιήθηκαν και τα οποία δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως εμπιστευτικά κατά την υποβολή της υποψηφιότητας από τη συμμετέχουσα εταιρεία/ομάδα, η οποία είναι και αποκλειστικά υπεύθυνη.

6. Media-ready synopsis (έως 100 λέξεις)

Παρακαλούμε να καταρτίσετε μια σύνοψη της υποψηφιότητάς σας, η οποία θα δημοσιευθεί, σε περίπτωση βράβευσής σας, ενδεικτικά:
  1. στην ιστοσελίδα των βραβείων.
  2. στα έντυπα και στα ηλεκτρονικά μέσα της Boussias Media.
  3. Στα Social Media της Boussias Media.
  4. Στα δελτία τύπου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης τρίτων κλπ.
  5. Ενδέχεται να υποστηρίζει την εκφώνηση του βραβείου στην τελετή απονομής εφόσον πραγματοποιηθεί.

Γράψτε περιγραφή της υποψηφιότητάς σας με μεστό χαρακτήρα. Συμπεριλάβετε τους κύριους λόγους τεκμηρίωσης, τα οφέλη και συμπεράσματα της υποψηφιότητάς σας και αποφύγετε κείμενα εμπορικού – διαφημιστικού χαρακτήρα. Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει κείμενα, εφόσον αυτά δεν αποσταλούν μαζί με την υποψηφιότητα ή δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.

7. Media – ready image (1 αρχείο jpg, έως 5 ΜΒ, landscape, min 75 dpi, 1920X1080)

Προσθέστε media – ready image σχετικό με την υποψηφιότητά σας. Σε περίπτωση που βραβευθεί η υποψηφιότητά σας, το image που θα ανεβάσετε εδώ θα εμφανιστεί – χωρίς επιπλέον ενημέρωση ή έγκριση – στην τελετή απονομής των βραβείων κατά την ανακοίνωση του βραβείου σας. Διαλέξτε λοιπόν το κατάλληλο!

8. Links (προαιρετικά)

Προσθέστε ένα ή περισσότερα ενεργά links της υποψηφιότητάς σας

9. Gallery (προαιρετικά – αρχεία png, jpg ή gif, έως 5 ΜΒ το αρχείο)

Για μια ολοκληρωμένη εικόνα της υποψηφιότητάς σας, είναι απαραίτητο να συνοδεύσετε το κείμενο σας με φωτογραφίες.

10. Γραφήματα (προαιρετικά – αρχείο .pdf, έως 4 αρχεία, μέχρι 20MB το αρχείο)

Συμπεριλάβετε γραφήματα (σε pdf) εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.

11. Case Study Video Link (προαιρετικά – YouΤube, Vimeo, Wistia, Loom ή Facebook Video)

Προσθέστε το video της υποψηφιότητάς σας. (https://www.youtube.com/ watch?v=12345678 ή https://vimeo.com/12345678)

Αξιολόγηση Υποψηφιοτήτων

Επιτροπή Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων θα πραγματοποιηθεί από τα μέλη της Eπιτροπής Αξιολόγησης, με βάση τα στοιχεία που οι ίδιες οι εταιρείες έχουν υποβάλει στην online αίτηση υποψηφιότητας και σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια αξιολόγησης, πλέον των ζητούμενων που αναφέρονται στην περιγραφή του κάθε βραβείου. Η Επιτροπή Αξιολόγησης διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει επιπρόσθετα αποδεικτικά στοιχεία (π.χ. ισολογισμούς), που να τεκμηριώνουν τους αριθμούς που συσχετίζονται με τις πωλήσεις και που αναφέρονται στην εκάστοτε υποψηφιότητα. Η Διοργανώτρια Εταιρεία προβαίνει σε διαχωρισμό των κριτών σε ομάδες, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και ότι οι κριτές έχουν ένα λογικό όγκο υποψηφιοτήτων ο καθένας ώστε να πραγματοποιούν σε βάθος μελέτη και αξιολόγησή τους. Κανένας κριτής δεν γνωρίζει ποιοι άλλοι κριτές ανήκουν στην ίδια ομάδα αξιολόγησης, για λόγους διατήρησης της ανωνυμίας και για τη διασφάλιση της αμεροληψίας των αποτελέσματος. Η ψηφοφορία είναι μυστική και αυστηρά προσωπική, ώστε να διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων και να μην επηρεάζεται το μέλος της Κριτικής Επιτροπής από τις βαθμολογίες ή απόψεις άλλων.

Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής ΔΕΝ βαθμολογούν:

  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από την εταιρεία/φορέα όπου εργάζονται.
  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από εταιρείες που συμμετέχουν στον ίδιο όμιλο εταιρειών με αυτές.
  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από τρίτη εταιρεία (π.χ. πελάτη) και αφορούν έργο/συναλλαγή/υπόθεση στην οποία συμμετείχε η εταιρεία στην οποία τα μέλη της Κριτική Επιτροπής εργάζονται.

Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής οφείλουν να αυτοεξαιρεθούν από τη βαθμολόγηση οποιασδήποτε άλλης συμμετοχής με την οποία έχουν κάποια σχέση, προβαίνοντας σε σχετική δήλωση στην online πλατφόρμα αξιολόγησης.

Κριτήρια Αξιολόγησης

  • Στρατηγική & Αποτελέσματα (20% Βαρύτητα)
    Ποια ποιοτικά και καινοτομικά χαρακτηριστικά προέκυψαν κατά την εκτέλεση της στρατηγικής πωλήσεων και πώς διαφοροποιήθηκε από τον ανταγωνισμό; Ποια μετρήσιμα αποτελέσματα και ποιοτικά οφέλη προέκυψαν; Πώς και πότε υλοποιήθηκε, εταιρικούς στόχους στους οποίους συνέβαλε, συγκεκριμένα αποτελέσματα από την υλοποίησή του και ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν;
  • Ανάπτυξη & Θέση στην αγορά (20% Βαρύτητα)
    Ποια τα βασικά οικονομικά στοιχεία όσον αφορά τη θέση της εταιρείας στην αγορά (τζίρος, μερίδιο αγοράς κ.λπ.); Πώς μεταβλήθηκαν οι αριθμοί κατά την προηγούμενη χρήση; Σε ποια επίπεδα εξελίχθηκε η επιχείρηση (από νέα προϊόντα μέχρι επέκταση σε νέες αγορές, rebranding κ.λπ.) ένεκα της στρατηγικής πωλήσεων; Πώς σχετίζεται με τις ευρύτερες στρατηγικές και εταιρικές πρακτικές, το μοντέλο επιχειρηματικότητας και τον τομέα δραστηριοποίησης της επιχείρησης;
  • Marketing & Branding (20% Βαρύτητα)
    Μέσα από ποιες ενέργειες και μέσα από ποια κανάλια βελτίωσε η επιχείρηση τις πωλήσεις;
  • Εμπειρία & Διασφάλιση σταθερού επιπέδου ποιότητας (20% Βαρύτητα)
    Ποια τα στοιχεία που διαμορφώνουν την εμπειρία του πελάτη και ποια τα στοιχεία μοναδικότητας της εμπειρίας αυτής; Ποιες οι διαδικασίες, οι πρακτικές και οι τεχνολογίες που επιτρέπουν στην επιχείρηση να διασφαλίζει τη σταθερότητα και τη συνέπεια του επιπέδου της υπηρεσίας που παρέχει προς τους πελάτες;
  • Αξιοποίηση τεχνολογίας (20% Βαρύτητα)
    Με ποιους τρόπους αξιοποιούνται οι ψηφιακές τεχνολογίες για την αναβάθμιση της πελατοκεντρικότητας, τις αποτελεσματικότερες διαδικασίες πωλήσεων και το μετασχηματισμό της εμπορικής διεύθυνσης.

Για την 7.1 Sales Company of the Year – Growth

  • Αύξηση Πωλήσεων: Ποια είναι η ποσοστιαία αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Παρουσιάστε όλα εκείνα τα στοιχεία (ποσοτικά και ποιοτικά ) που οδήγησαν σε αύξηση πωλήσεων 40% βαρύτητα
  • Καινοτομία: Ποια είναι τα καινοτόμα στοιχεία στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες και στα κανάλια πωλήσεων και διανομής. 20% βαρύτητα
  • Βιωσιμότητα: ποια είναι η στρατηγική βιωσιμότητας στα προϊόντα, τις διαδικασίες και τους στόχους. 20% βαρύτητα
  • Θέση στην αγορά: Ποια τα βασικά οικονομικά στοιχεία όσον αφορά τη θέση της εταιρείας στην αγορά (τζίρος, μερίδιο αγοράς κ.λπ.); Πώς μεταβλήθηκαν οι αριθμοί κατά την προηγούμενη χρήση; Σε ποια επίπεδα εξελίχθηκε η επιχείρηση (από νέα προϊόντα μέχρι επέκταση σε νέες αγορές, rebranding κ.λπ.) ένεκα της στρατηγικής πωλήσεων; 20% βαρύτητα

Για την 7.2 Sales Company of the Year – Innovation

  • Καινοτομία: Ποια είναι τα καινοτόμα στοιχεία στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες και στα κανάλια πωλήσεων και διανομής. 40% βαρύτητα
  • Αύξηση Πωλήσεων: Ποια είναι η ποσοστιαία αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Παρουσιάστε όλα εκείνα τα στοιχεία (ποσοτικά και ποιοτικά ) που οδήγησαν σε αύξηση πωλήσεων 20% βαρύτητα
  • Βιωσιμότητα: ποια είναι η στρατηγική βιωσιμότητας στα προϊόντα, τις διαδικασίες και τους στόχους. 20% βαρύτητα
  • Θέση στην αγορά: Ποια τα βασικά οικονομικά στοιχεία όσον αφορά τη θέση της εταιρείας στην αγορά (τζίρος, μερίδιο αγοράς κ.λπ.); Πώς μεταβλήθηκαν οι αριθμοί κατά την προηγούμενη χρήση; Σε ποια επίπεδα εξελίχθηκε η επιχείρηση (από νέα προϊόντα μέχρι επέκταση σε νέες αγορές, rebranding κ.λπ.) ένεκα της στρατηγικής πωλήσεων; 20% βαρύτητα

Για την 7.3 Sales Company of the Year – Sustainability

  • Βιωσιμότητα: ποια είναι η στρατηγική βιωσιμότητας στα προϊόντα, τις διαδικασίες και τους στόχους. 40% βαρύτητα
  • Καινοτομία: Ποια είναι τα καινοτόμα στοιχεία στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες και στα κανάλια πωλήσεων και διανομής. 20% βαρύτητα
  • Αύξηση Πωλήσεων: Ποια είναι η ποσοστιαία αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Παρουσιάστε όλα εκείνα τα στοιχεία (ποσοτικά και ποιοτικά ) που οδήγησαν σε αύξηση πωλήσεων 20% βαρύτητα
  • Θέση στην αγορά: Ποια τα βασικά οικονομικά στοιχεία όσον αφορά τη θέση της εταιρείας στην αγορά (τζίρος, μερίδιο αγοράς κ.λπ.); Πώς μεταβλήθηκαν οι αριθμοί κατά την προηγούμενη χρήση; Σε ποια επίπεδα εξελίχθηκε η επιχείρηση (από νέα προϊόντα μέχρι επέκταση σε νέες αγορές, rebranding κ.λπ.) ένεκα της στρατηγικής πωλήσεων; 20% βαρύτητα

Σύστημα Αξιολόγησης

  • Η αξιολόγηση γίνεται βάση των ανωτέρω κριτηρίων αξιολόγησης, τα οποία έχουν γνωστοποιηθεί τόσο στους συμμετέχοντες, όσο και στην Κριτική Επιτροπή.
  • Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται από το 0 έως το 100 με βάση τα ανωτέρω κριτήρια αξιολόγησης.
  • Η τελική βαθμολογία κάθε υποψηφιότητας είναι ο μέσος όρος που εξάγεται από τις βαθμολογίες κάθε κριτή. Αυτή είναι και η τελική βαθμολογία, η οποία επικυρώνεται και από τον/την Πρόεδρο της Επιτροπής.
  • Αφού ολοκληρωθεί το χρονικό διάστημα της αξιολόγησης και κλείσει πλέον η πλατφόρμα, ο μόνος που αποκτά πρόσβαση σε όλες τις επιμέρους αξιολογήσεις και τα σχόλια των κριτών είναι ο/η Πρόεδρος της Επιτροπής, ο οποίος επικυρώνει τα αποτελέσματα και τη διαδικασία.

Κόστος Υποψηφιότητας

Early Bird -9% (έως 22/3)

Όροι Προσφορές Early Bird
Η τιμή early bird ισχύει για υποψηφιότητες που θα εξοφληθούν έως τη λήξη της προσφοράς.
Σε περίπτωση ακύρωσης δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων

Από 1-4 υποψηφιότητες: 350€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 5-9 υποψηφιότητες: 290€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 10-20 υποψηφιότητες: 265€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 21-40 υποψηφιότητες: 228€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 41-60 υποψηφιότητες: 200€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 61 υποψηφιότητες και άνω: 173€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Full Price

Από 1 – 4 υποψηφιότητες: 385€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 5 – 9 υποψηφιότητες: 318€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 10 – 20 υποψηφιότητες: 291€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 21 – 40 υποψηφιότητες: 250€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 41 – 60 υποψηφιότητες: 220€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 61 υποψηφιότητες και άνω: 190€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα