Όροι συμμετοχής - Πληροφορίες

Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής των βραβείων

Υποβολή υποψηφιοτήτων

Στα Sales Excellence Awards 2017, μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των πωλήσεων. Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία έχει το δικαίωμα να υποβάλει υποψηφιότητα σε όσες κατηγορίες επιθυμεί. Η διοργάνωση διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες.

Όλοι οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν από την Boussias Communications για τα αποτελέσματα.

Για να θεωρηθεί έγκυρη μία υποψηφιότητα θα πρέπει μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου 2017:

  1. Να συμπληρώσετε την online αίτηση υποψηφιότητας στο site των βραβείων www.salesexcellenceawards.gr
  2. Να πραγματοποιηθεί η εξόφληση του κόστους υποψηφιότητας, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της Boussias Communications, στην οποία θα αναγράφεται η επωνυμία της εταιρείας και να σταλεί το αποδεικτικό της κατάθεσης στο e-mail: vcharalambous@boussias.com

Ζητούμενα υποψηφιότητας

Στην online αίτηση υποψηφιότητας θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα παρακάτω:

1. Περιγραφή και στοιχεία υποψηφιότητας (έως 1.000 λέξεις)

Περιγράψτε το έργο / την ενέργεια / την πρωτοβουλία που υποβάλετε στην συγκεκριμένη κατηγορία, παραθέτοντας όσον το δυνατόν περισσότερα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία και αναφέρετε γιατί η συγκεκριμένη ενέργεια είναι επιτυχημένη σε κλαδικό ή και εθνικό επίπεδο και αξίζει να βραβευθεί στην συγκεκριμένη κατηγορία.

2. Φωτογραφίες (έως 3ΜΒ)

Προαιρετικά έως 4 φωτογραφίες.

Ζητούμενα για τις Κατηγορίες Πωλητής της Χρονιάς – Διευθυντής Πωλήσεων της Χρονιάς:

1. Περιγραφή & στοιχεία υποψηφιότητας (έως 600 λέξεις)

Αναφέρετε τις επιτεύξεις του συγκεκριμένου ατόμου στις πωλήσεις και την συμβολή του σε συγκριμένους στόχους της εταιρείας του.

2. Βιογραφικό σημείωμα (αρχείο .doc, docx, pdf)

Κόστος υποψηφιότητας

Κόστος υποψηφιότητας: €300 + 24% ΦΠΑ
Πακέτο 5 υποψηφιοτήτων: €1.200 + 24% ΦΠΑ (1 υποψηφιότητα δωρεάν)

Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία στα βραβεία δικαιούται 2 δωρεάν προσκλήσεις για την Τελετή Απονομής των Βραβείων.

Σημ.: Οι 2 δωρεάν προσκλήσεις ισχύουν ανά εταιρεία/ ιδιώτη που έχει δηλώσει υποψηφιότητα στο διαγωνισμό, ανεξαρτήτως του αριθμό των υποψηφιοτήτων.

Αξιολόγηση υποψηφιοτήτων

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την κριτική επιτροπή, θα πραγματοποιηθεί από το κείμενο και τα στοιχεία που οι ίδιες οι εταιρείες έχουν υποβάλει στην online αίτηση υποψηφιότητας, με βάση τα κριτήρια αξιολόγησης.

Η διοργάνωση και η κριτική επιτροπή δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο και τυχόν ελλιπή στοιχεία των υποψηφιοτήτων.

Κριτήρια αξιολόγησης

  • Αποτελέσματα ποιοτικά & ποσοτικά / οφέλη της υποψηφιότητας
  • Καινοτομία / πρωτοτυπία της υποψηφιότητας
  • Best Practices / μεθοδολογία που ακολουθήθηκε
  • Πληρότητα / ποιότητα του κειμένου υποψηφιότητας

Κριτική επιτροπή

Η επιτροπή αξιολόγησης αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου, εκπροσώπους του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) και καθηγητές πανεπιστημίου που έχουν πολυετή επαγγελματική /ερευνητική εμπειρία με τον χώρο των πωλήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Συνδιοργάνωση

Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος

Boussias Communications

Χρυσός Χορηγός

ΟΠΑΠ

Ο ΟΠΑΠ είναι η κορυφαία εταιρεία τυχερών παιγνίων στην Ελλάδα και μία από τις πλέον καταξιωμένες εταιρίες τυχερών παιγνίων παγκοσμίως. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1958, έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα για τη λειτουργία και διαχείριση αριθμολαχείων και παιχνιδιών αθλητικού στοιχήματος στην Ελλάδα και κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο για την ενσωμάτωση των παγκόσμιων αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού στη δραστηριότητα της. Η ιδιωτικοποίηση του ΟΠΑΠ το 2013 έδωσε την απαραίτητη ώθηση για τη διασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας της εταιρείας σε διεθνές επίπεδο.
Όραμα της εταιρείας για το 2020 είναι να καθιερωθεί ο ΟΠΑΠ ως μία εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιχνιδιών παγκόσμιου επιπέδου. Μακροπρόθεσμες στρατηγικές προτεραιότητες που εστιάζουν στους πελάτες, τους ανθρώπους, το δίκτυο, τα προϊόντα και τις ψηφιακές – τεχνολογικές δυνατότητες έχουν προσδιοριστεί και τεθεί στο επίκεντρο των δράσεων για την υλοποίησή του οράματος.
Ο ΟΠΑΠ κατέχει εξέχουσα θέση μεταξύ των κοινωνικά υπεύθυνων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Μέσω του εκτενούς προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας, το οποίο επικεντρώνεται στην υγεία, τον αθλητισμό και την απασχόληση, ο ΟΠΑΠ στηρίζει στην πράξη την ελληνική κοινωνία και τον αθλητισμό.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.opap.gr

Χορηγοί

Cosmote

Η COSMOTE αποτελεί την ενιαία εμπορική μάρκα για τα προϊόντα του Ομίλου ΟΤΕ σε σταθερή, κινητή, internet και τηλεόραση. Σηματοδοτεί έναν ολοκληρωμένο κόσμο επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, όπου όλοι οι πελάτες, ιδιώτες και επιχειρήσεις, απολαμβάνουν εξελιγμένες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών τους, με ευκολία, ταχύτητα και απλότητα, με ένα σημείο αναφοράς και ενιαία εμπειρία εξυπηρέτησης.
Ο Όμιλος ΟΤΕ είναι ο μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα και μαζί με τις θυγατρικές του αποτελεί έναν από τους κορυφαίους τηλεπικοινωνιακούς Ομίλους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Είναι ο μεγαλύτερος εθνικός επενδυτής σε νέες τεχνολογίες και υποδομές δικτύων, με επενδύσεις στην Ελλάδα που ξεπερνούν τα €2 δισ. τα τελευταία έξι χρόνια και τα €1,5 δισ. την τρέχουσα τετραετία. Το μέγεθος, η τεχνογνωσία και η εμπειρία του Ομίλου ΟΤΕ αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών υπό την ενιαία εμπορική ονομασία COSMOTE.

Cosmote e-Value

Η Cosmote e-Value, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Contact Center, πάνω 18 χρόνια στην Ελλάδα, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία.
Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Ξάνθη, άρτια τεχνολογική υποδομή και 5.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο.
Επενδύοντας στη συνεχή εκπαίδευση των στελεχών της, καινοτομώντας στις διαδικασίες λειτουργιάς και αξιοποιώντας την τεχνολογική της υπεροχή (διαχείριση όλων των καναλιών επικοινωνίας : τηλέφωνο, e-mail, chat, social media κλπ), η Cosmote e-Value παρέχει σε κάθε επαφή, με τον κάθε πελάτη ξεχωριστά, υπηρεσίες που προσθέτουν αξία (value), προσφέροντας εξαιρετική εμπειρία (customer experience).
Σκοπός της Cosmote e-Value, είναι να υποστηρίζει καθημερινά τα πιο γνωστά brands να επικοινωνούν με τους πελάτες τους, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης, σε κάθε συναλλαγή, μέσω κάθε καναλιού επικοινωνίας.

O Όμιλος Epsilon Net δραστηριοποιείται από το 1999 στους τομείς της πληροφορικής, της δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου και της εκπαίδευσης. Εισήχθη στο χρηματιστήριο Αθηνών το 2008, απασχολεί πάνω από 380 εργαζόμενους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και διαθέτει ένα πιστοποιημένο, πανελλαδικό δίκτυο 300 συνεργατών. Περισσότεροι από 25.000 πελάτες εμπιστεύονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο οικονομικό και επιχειρηματικό κλάδο. Η Epsilon Net ανήκει στις πιο γοργά αναπτυσσόμενες εταιρίες στην Ελλάδα, διατηρώντας ρυθμούς ανάπτυξης που ξεπερνούν το 50% την τελευταία 5ετία, ενώ, στο ίδιο διάστημα, το εργατικό της δυναμικό έχει ενισχυθεί κατά 75%.

Υποστηρικτής

Χορηγός Ποτού