Sales Excellence Awards 2017

Aναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

1. Διάκριση στις Πωλήσεις

1.1 Πωλητής της Χρονιάς

Πωλητής που κατάφερε να φέρει σημαντικά αποτελέσματα το 2016 σε αύξηση πωλήσεων, αύξηση πελατών ή εμπιστοσύνης πελατών, αύξηση μεριδίων ή κερδοφορίας της εταιρείας.

1.2 Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς

Τμήμα πωλήσεων που κατάφερε το 2016 να φέρει ανάπτυξη και κερδοφορία στην εταιρία μέσω αύξησης πωλήσεων και κερδοφορίας, αύξησης εξαγωγών, επιτυχημένης εισαγωγής προϊόντων, αύξησης των πελατών και της εμπιστοσύνης τους.

1.3 Διευθυντής Πωλήσεων της Χρονιάς

Διευθυντής πωλήσεων που πέτυχε το 2016 σημαντική ανάπτυξη των πωλήσεων, επιτυχημένη αναδιοργάνωση του τμήματός του, διοικητική ηγεσία εντός και εκτός της εταιρίας του, επιτυχημένες καινοτόμες πρωτοβουλίες για προϊόντα / δίκτυα / εξωστρέφεια.

2. Κανάλια Πωλήσεων

2.1 Πωλήσεις Third Party

Επιτυχημένη οργάνωση δικτύου αντιπροσώπων, ολοκληρωμένο πρόγραμμα συνεργασίας μαζί τους και καταγραφή εξαιρετικών αποτελεσμάτων πωλήσεων μέσω του καναλιού αυτού.

2.2 Τηλεφωνικές Πωλήσεις

Επιτυχημένη λειτουργία call-center για τηλεφωνικές πωλήσεις αλλά και για pre και after-sales υποστήριξης των πελατών.

2.3 Προωθητική Ενέργεια σε τελικό σημείο Πώλησης

Ενέργεια Below The Line, στο σημείο πώλησης που πραγματοποιήθηκε το 2016 και επέφερε σημαντικά αποτελέσματα όπως αύξηση πωλήσεων, επιτυχημένη εισαγωγή νέου προϊόντος / υπηρεσίας, αύξηση πελατών, αύξηση μεριδίων αγοράς.

3. Ψηφιακά Κανάλια Πωλήσεων

3.1 Πωλήσεις μέσω Internet (e-Commerce)

Υψηλό ποσοστό πωλήσεων μέσω Internet, άμεση ή προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών πριν / μετά την πώληση, δημιουργία έξυπνου ψηφιακού καναλιού συμπληρωματικού στο φυσικό.

3.2 Καινοτόμα Ψηφιακά Κανάλια

Αξιοποίηση εφαρμογών εξυπηρέτησης μέσω κινητού τηλεφώνου / tablet από τους πωλητές, εντός του καταστήματος, ή για την εξυπηρέτηση των πελατών.

3.3 Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Social Media στις Πωλήσεις

Αξιοποίηση καινοτόμων τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ και social media για προσωποποιημένες υπηρεσίες, engagement των πελατών και γενικά αναβάθμιση της τάσης της αγοράς.

4. Εξαιρετική Απόδοση στις Πωλήσεις

4.1 Αύξηση Πωλήσεων (Υπηρεσίες / Προϊόντα / Βιομηχανία/ Retail)

Για όλη την γκάμα ή κατηγορία προϊόντων, σε απόλυτους αριθμούς ή ποσοστιαία, για μια συγκεκριμένη κατηγορία πελατών ή γεωγραφική περιοχή.

4.2 Αύξηση Εξαγωγών

Για όλη την γκάμα ή κατηγορία προϊόντων. Παγκοσμίως ή για συγκεκριμένη μεγάλη γεωγραφική περιοχή. Σε απόλυτους αριθμούς ή ποσοστό των συνολικών πωλήσεων.

4.3 Παραγωγικότητα & Απόδοση

Αύξηση της παραγωγικότητας των πωλήσεων / πωλητών, μείωση του κόστους πωλήσεων / διανομών, καλυτέρευση του τρόπου πληρωμής των πελατών.

5. Πωλήσεις & Επιχειρηματική Ανάπτυξη

5.1 Καινοτόμο Προϊόν / Υπηρεσία

Συνεργασία του τμήματος πωλήσεων με άλλα τμήματα της επιχείρησης ή service providers για τον σχεδιασμό, την επιτυχημένη προώθηση και την εισαγωγή καινοτόμου προϊόντος ή υπηρεσίας με αξιόλογα νούμερα πωλήσεων.

5.2 Καινοτόμο Κατάστημα

Δημιουργία καινοτόμου καταστήματος (φυσικό ή ηλεκτρονικό) που μεταμορφώνεται σε χώρο παροχής εμπειριών, προσφέροντας παράλληλα ολοκληρωμένες και καινοτόμες υπηρεσίες στους επισκέπτες / πελάτες.

5.3 Επιτυχημένη Εισαγωγή Προϊόντος

Επιτυχημένα λανσαρίσματα ή επαναλανσαρίσματα προϊόντος ή υπηρεσίας σε επίπεδο πωλήσεων, μεριδίων αγοράς ή ικανοποίησης πελατών για το 2016.

5.4 Επιτυχημένη Έναρξη Εξαγωγών

Επιτυχημένη έναρξη πωλήσεων στο εξωτερικό (ή μεγάλη γεωγραφική περιοχή) για ένα προϊόν, κατηγορία προϊόντος ή όλης την εταιρίας.

6. Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Πωλητών / Τμήματος

6.1 Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Πωλητών

Ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης του δικτύου πωλήσεων με εύρος γνωστικών αντικειμένων σε συνδυασμό με ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανάπτυξης των εκπαιδευτών, τα οποία έφεραν σημαντικά αποτελέσματα.

6.2 Αναδιοργάνωση Τμήματος Πωλήσεων

Επιτυχημένες πρακτικές για αντιμετώπιση της κρίσης μέσω προσέλκυσης ταλαντούχων πωλητών, χτίσιμο δεξιοτήτων στους πωλητές, καινοτόμα συστήματα ανταμοιβών, πρόγραμμα υποκίνησης πωλητών.

6.3 Αναδιοργάνωση Δικτύου Πωλήσεων

Επιτυχημένη οργάνωση (οργανωτικός σχεδιασμός, προσλήψεις και ανάπτυξη προσωπικού, ανάπτυξη πωλήσεων κλπ) του δικτύου πωλήσεων, νέας διεύθυνσης πωλήσεων ή νέας εμπορικής διεύθυνσης.

7. Οργάνωση & Τεχνικές Πωλήσεων

7.1 Τεχνικές Πωλήσεων

Επιτυχημένη αξιοποίηση προχωρημένων γνωστών μοντέλων / τεχνικών πωλήσεων ή εξειδίκευση αυτών των τεχνικών (μεθόδων) στις ιδιαιτερότητες των πωλήσεων της εταιρίας.

7.2 Τεχνολογίες Οργάνωσης & Διαχείρισης του Τμήματος Πωλήσεων

Αποτελεσματική αξιοποίηση πληροφοριακών συστημάτων, τεχνικών εξόρυξης γνώσης, mobile εφαρμογών κ.λπ. για την άμεση πληροφόρηση των επιδόσεων των πωλητών και την σωστή διαχείριση του τμήματος πωλήσεων από τον Διευθυντή.

8. Καινοτομία στις Πωλήσεις & Πελατοκεντρικότητα

8.1 Καινοτόμες Τεχνολογίες Αυτοματοποίησης & Αναβάθμισης των Πωλήσεων

Επιτυχημένη αξιοποίηση της πληροφορικής (π.χ. CRM, Business Intelligence, κινητές συσκευές) και του Internet στην αυτοματοποίηση και αναβάθμιση των πωλητών εντός και εκτός της εταιρίας, αλλά και γενικότερα των διαδικασιών πωλήσεων.

8.2 Καινοτομία στις Πωλήσεις / Νέα – Εναλλακτικά Κανάλια Πώλησης

Νέες ιδέες και πρωτοβουλίες του τμήματος πωλήσεων που επέτρεψαν στην επιχείρηση να υλοποιήσει δημιουργικές στρατηγικές πωλήσεων και επιχειρηματικής ανάπτυξης με σκοπό να κερδηθούν πελάτες και να αναπτυχθούν έσοδα.

8.3 Εξυπηρέτηση – Ικανοποίηση Πελατών

Αποτελεσματικές οργανωτικές δομές και διαδικασίες στην άμεση εξυπηρέτηση των πελατών –after sales service είτε σε επίπεδο back-office ή front-office καθ’ όλη την διάρκεια του κύκλου ζωής της πώλησης.

8.4 Συνεργασιακές Πρακτικές – Cross Functional Team Co-operation

Αποτελεσματικές και στενές συνεργασιακές πρακτικές, εντός της εταιρείας, με όλα τα τμήματα της εταιρείας για σωστή εξυπηρέτηση των πελατών, με την οικονομική διεύθυνση για αποτελεσματική διαχείριση και εξυπηρέτηση του πελάτη (κοινό πλάνο συνεργασίας).

9. Υπηρεσίες & Λύσεις Πωλήσεων

Αναφέρεται σε εταιρείες που προσφέρουν λύσεις, συστήματα και προγράμματα σε εταιρείες για την υποστήριξη των πωλήσεων.

9.1 Οργάνωση & Ανάπτυξη Πωλήσεων / Τμήματος

Επιτυχημένα έργα οργάνωσης και ανάπτυξης των πωλήσεων ή τμήματος πωλήσεων μέσω εύρεσης πωλητών, σχεδιασμού συστημάτων ανταμοιβής, coaching, προγραμμάτων υποκίνησης πωλητών, σχεδίασης οργανογράμματος.

9.2 Εκπαιδευτικά Προγράμματα

Ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα για ανάπτυξη των δεξιοτήτων των πωλητών και των διευθυντών καθώς και την παροχή γνώσεων για την επιχειρηματική ανάπτυξη.

9.3 Direct Διαφημιστική Καμπάνια

Ενέργειες και Υπηρεσίες Below The Line, στο σημείο πώλησης που σχεδιάστηκαν και πραγματοποιήθηκαν το 2016 για πελάτη της εταιρείας και επέφερε σημαντικά αποτελέσματα όπως αύξηση πωλήσεων, επιτυχημένη εισαγωγή νέου προϊόντος/υπηρεσίας, αύξηση πελατών, αύξηση μεριδίων αγοράς.

9.4 Call-Center

Υπηρεσίες υποστήριξης των πωλήσεων σε επιχειρήσεις καλύπτοντας αποτελεσματικά όλα τα στάδια της πώλησης από το pre-sales μέχρι το after-sales.

9.5 Υπηρεσίες & Συστήματα Πληροφορικής

Εφαρμογές, συστήματα και υπηρεσίες πληροφορικής που βοηθούν την σωστή διαχείριση του τμήματος, αυτοματοποιούν τις διαδικασίες των πωλητών, επιτρέπουν την self-service πώληση κλπ.

Συνδιοργάνωση

Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος

Boussias Communications

Χρυσός Χορηγός

ΟΠΑΠ

Ο ΟΠΑΠ είναι η κορυφαία εταιρεία τυχερών παιγνίων στην Ελλάδα και μία από τις πλέον καταξιωμένες εταιρίες τυχερών παιγνίων παγκοσμίως. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1958, έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα για τη λειτουργία και διαχείριση αριθμολαχείων και παιχνιδιών αθλητικού στοιχήματος στην Ελλάδα και κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο για την ενσωμάτωση των παγκόσμιων αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού στη δραστηριότητα της. Η ιδιωτικοποίηση του ΟΠΑΠ το 2013 έδωσε την απαραίτητη ώθηση για τη διασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας της εταιρείας σε διεθνές επίπεδο.
Όραμα της εταιρείας για το 2020 είναι να καθιερωθεί ο ΟΠΑΠ ως μία εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιχνιδιών παγκόσμιου επιπέδου. Μακροπρόθεσμες στρατηγικές προτεραιότητες που εστιάζουν στους πελάτες, τους ανθρώπους, το δίκτυο, τα προϊόντα και τις ψηφιακές – τεχνολογικές δυνατότητες έχουν προσδιοριστεί και τεθεί στο επίκεντρο των δράσεων για την υλοποίησή του οράματος.
Ο ΟΠΑΠ κατέχει εξέχουσα θέση μεταξύ των κοινωνικά υπεύθυνων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Μέσω του εκτενούς προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας, το οποίο επικεντρώνεται στην υγεία, τον αθλητισμό και την απασχόληση, ο ΟΠΑΠ στηρίζει στην πράξη την ελληνική κοινωνία και τον αθλητισμό.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.opap.gr

Χορηγοί

Cosmote

Η COSMOTE αποτελεί την ενιαία εμπορική μάρκα για τα προϊόντα του Ομίλου ΟΤΕ σε σταθερή, κινητή, internet και τηλεόραση. Σηματοδοτεί έναν ολοκληρωμένο κόσμο επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, όπου όλοι οι πελάτες, ιδιώτες και επιχειρήσεις, απολαμβάνουν εξελιγμένες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών τους, με ευκολία, ταχύτητα και απλότητα, με ένα σημείο αναφοράς και ενιαία εμπειρία εξυπηρέτησης.
Ο Όμιλος ΟΤΕ είναι ο μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα και μαζί με τις θυγατρικές του αποτελεί έναν από τους κορυφαίους τηλεπικοινωνιακούς Ομίλους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Είναι ο μεγαλύτερος εθνικός επενδυτής σε νέες τεχνολογίες και υποδομές δικτύων, με επενδύσεις στην Ελλάδα που ξεπερνούν τα €2 δισ. τα τελευταία έξι χρόνια και τα €1,5 δισ. την τρέχουσα τετραετία. Το μέγεθος, η τεχνογνωσία και η εμπειρία του Ομίλου ΟΤΕ αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών υπό την ενιαία εμπορική ονομασία COSMOTE.

Cosmote e-Value

Η Cosmote e-Value, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Contact Center, πάνω 18 χρόνια στην Ελλάδα, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία.
Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Ξάνθη, άρτια τεχνολογική υποδομή και 5.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο.
Επενδύοντας στη συνεχή εκπαίδευση των στελεχών της, καινοτομώντας στις διαδικασίες λειτουργιάς και αξιοποιώντας την τεχνολογική της υπεροχή (διαχείριση όλων των καναλιών επικοινωνίας : τηλέφωνο, e-mail, chat, social media κλπ), η Cosmote e-Value παρέχει σε κάθε επαφή, με τον κάθε πελάτη ξεχωριστά, υπηρεσίες που προσθέτουν αξία (value), προσφέροντας εξαιρετική εμπειρία (customer experience).
Σκοπός της Cosmote e-Value, είναι να υποστηρίζει καθημερινά τα πιο γνωστά brands να επικοινωνούν με τους πελάτες τους, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης, σε κάθε συναλλαγή, μέσω κάθε καναλιού επικοινωνίας.

O Όμιλος Epsilon Net δραστηριοποιείται από το 1999 στους τομείς της πληροφορικής, της δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου και της εκπαίδευσης. Εισήχθη στο χρηματιστήριο Αθηνών το 2008, απασχολεί πάνω από 380 εργαζόμενους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και διαθέτει ένα πιστοποιημένο, πανελλαδικό δίκτυο 300 συνεργατών. Περισσότεροι από 25.000 πελάτες εμπιστεύονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο οικονομικό και επιχειρηματικό κλάδο. Η Epsilon Net ανήκει στις πιο γοργά αναπτυσσόμενες εταιρίες στην Ελλάδα, διατηρώντας ρυθμούς ανάπτυξης που ξεπερνούν το 50% την τελευταία 5ετία, ενώ, στο ίδιο διάστημα, το εργατικό της δυναμικό έχει ενισχυθεί κατά 75%.

Υποστηρικτής

Χορηγός Ποτού